elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Sobota 21.12.2024

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko Specjalista do spraw administracyjnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

1.       Nazwa i adres jednostki:

 Szkoła Podstawowa Nr 96 w Warszawie, ul. Anny German 5A; tel. 22 277 16 99

2.        Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu – 40 godzin tygodniowo

3.       Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy (główne obowiązki pracownika):

·         Prowadzenie spraw administracyjnych Szkoły

·         Sporządzanie umów na wynajem pomieszczeń szkolnych

·         Sporządzanie , sprawozdań

·         Analiza dokumentacji przetargowej

 

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa w godz. 08:00-16:00, obsługa komputera minimum 7 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku. Pomieszczenie zakładu pracy uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnościami w zakresie przystosowania stanowisk pracy. W budynku Szkoły Podstawowej nr 396  korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe.  Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności oraz korzystania z parkingu podziemnego.

 

1. Wymagania niezbędne:

  a) wykształcenie średnie/wyższe,

  b) minimum  pięcioletni staż pracy – wykształcenie średnie, minimum  dwuletni staż  wykształcenie    wyższe pracy na podobnym stanowisku

 c) znajomość zagadnień finansów publicznych w oświacie,

 d) znajomość przepisów Prawa Pracy,

 e) znajomość przepisów Zamówień  Publicznych,

 f) znajomość pakietu office

 g) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

 h) obywatelstwo polskie,

 i) znajomość obsługi sprzętu biurowego,

 j) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 k) odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalista do spraw administracji ,

l) pracownik  zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

 2. Wymagania dodatkowe:

  a) znajomość zasad finansów publicznych w oświacie

  b) znajomość prawa Cywilnego i Prawa Administracyjnego będzie dodatkowy atutem ,

  c) umiejętność pracy w zespole,

  d) odporność na stres,

Wymagane dokumenty:

a)       Podanie o przyjęcie na stanowisko specjalista do spraw  administracji wraz z listem motywacyjnym.

b)      b) Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (kopie).

       c) Pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne.

      d) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

      e) Pisemne oświadczenie o dobrym stanie zdrowia.

      f) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów postępowania

     g) Pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu Konkursu i akceptacji jego

       postanowień.

     h) w przypadku osoby niepełnosprawnej : kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

 

 Dane osobowe – Klauzula Informacyjna

 W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (RODO), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 396 w Warszawie ul. Anny German 5A , 01-794 Warszawa, zwany dalej „Administratorem danych”.

2. Z inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez administratora może się Pani/Pan kontaktować:

 1) pocztą tradycyjną na adres: Szkoła Podstawowa nr 396 ul Anny German 5A 01-794 Warszawa;

2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: sp396@edu.um.warszawa.pl

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (w związku z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), art. 221 - Kodeksu pracy oraz udzielonej przez Panią/Pana zgody w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne.

 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy  i zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru lub zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

1) żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;

 2) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

3) cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne.

 7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Szkole Podstawowej nr 396.

 8. Pani/ Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 396 w Warszawie , ul. Anny German 5A 01-794 Warszawa, albo pocztą na adres Szkoły, z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalista do spraw administracji

w terminie do dnia 29.11.2024 roku do godziny 9.00.

 Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w budynku Szkoły. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.

Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w dniu 02.12.204r.

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 396 w Warszawie
Odpowiadający za treść: Administrator
Wprowadził informację: Administrator
Edytował informację: Magdalena Antoniuk
Lista załączników: Brak załączników
Data wytworzenia informacji: 16.01.2021
Data udostępnienia informacji: 16.01.2021
Data ostatniej aktualizacji: 21.11.2024
Liczba wyświetleń: 1608
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
21.11.2024
08:33:44
edycja
Magdalena Antoniuk
Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko Specjalista do spraw administracyjnych
21.11.2024
08:33:41
edycja
Magdalena Antoniuk
Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko Specjalista do spraw administracyjnych